EKONOMIJA

Nefić: Bh. firme moraju se okrenuti potrošačima, a ne strojevima

15.11.2016 - 12:32 | Biznis
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 

Bosanskohercegovačke  kompanije trebaju prestati misliti koliko su njihovi proizvodi odlični i da će se zbog toga kupovati. Te proizvode moraju brendirati, kreirati osobnost  i dodatne vrijednosti brendova da bi se približili potrošačima i postali njihov izbor.

To je bh. proizvođačima poručila EBRD (Evropska banka za obnovu i razvoj) konsultantica za mala i srednja preduzeća Alma Nefić na edukacijskom seminaru koji je danas u Sarajevu organizirala Vanjskotrgovinska komora BiH u saradnji s EBRD-om.

Dodala je da većina domaćih firmi vjeruje da je ono što se radilo prije 20 godina dovoljno i za narednih 20 godina te da se trebaju okrenuti i potrošačima, a ne strojevima.  

Unatoč takvoj situaciji potvrdila je da su pojedine firme uspjele razviti dobre brendove i na domaćem tržištu.

- U BiH ima dobrih proizvoda, ali se mora raditi na poboljšanju percepcije potrošača. Zato želimo promovirati brendiranje proizvoda i lojalnost potrošača, kao i da povećavamo vrijednost preduzeća – izjavila je  direktorica Sektora za edukaciju Vanjskotrgovinske komore BiH  Elma Kovačević-Bajtal.

Iako postoji domaća snaga koja proizvodi za strana tržišta, navodi da u BiH  problem predstavlja što građani „nikako da shvate da imaju povjerenje u domaće proizvođače i da od njih kupuju robu“.

Iz tog razloga pomoć malim i srednjim preduzećima pruža Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) putem triju programa : razvoj preduzeća, asistencije malim biznisima i žene u biznisu, prenosi FENA.

- Također, bh. kompanijama iz različitih branši nastojimo na edukacijskim seminarima pomoći u kreiranju brenda kroz praktične primjere i interaktivni rad eksperata – kazao je predstavnik EBRD-a Mirza Resić.

 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
 
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA