BEZ ČUČNJEVA

POČNITE ODMAH: 9 vježbi koje će vam pomoći da imate STRAŽNJICU IZ SNOVA! (VIDEO)

19.05.2018 - 17:30 | Praktična žena
Autor: Novi.ba

Na internetu možemo pronaći ogroman broj članaka o tome kako utegnuti svoje tijelo, ali rijeko koji da opisuje kako da dođete do tačno određenog cilja.

Danas vam predstavljamo vježbe uz koje ćete imati zategnutu stražnjicu. Čučnjevi su najbolja vježba za tu svrhu, ali dokazat ćemo da možete cilj postići čak i bez njih

Važne napomene:

Mjesto vježbanja - ravna čvrsta površina

Ciljane zone - glutealni mišići;

Izvedba - kao cjelovita vježba: 10-15 ponavljanja i 3-4 seta za svaku vježbu;

Učestalost vježbanja – 3 puta sedmično;

Rezultat: tonirana i podignuta stražnjica, poboljšano držanje tijela.

Pogledajte:

#1

vjezbe1

#2

vjezbe2

#3

vjezbe3

#4

vjezbe4

#5

vjezbe5

#6

vjezbe6

#7

vjezbe7

#8

vjezbe8

#9

vjezbe9

U videu pogledajte postupak izvođenja vježbi:

 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!