SVE STE PROBALI ALI JEDNOSTAVNO NE IDE: Zbog ovih 6 razloga ne možete izravnati grozni šlauf na trbuhu

11.09.2020 - 19:37 | Porodica i zdravlje >> Zanimljivosti

Ako se želite riješiti šlaufa oko struka, a ne pomaže ni stroga dijeta, niti iscrpljivanje vježbanjem, problem je vjerojatno u navikama kojih se držite, a koje zapravo - doprinose debljanju

Ako se nikako ne možete riješiti nakupljenog sala oko trbuha, čak ni uz ekstremnu dijetu, vježbanje i zamatanje pojasom za kojega se na Internetu 'jamči' da otapa salo, problem je vjerojatno u navikama koje imate, a koje zapravo pridonose tome da šlauf oko struka stalno raste.

Evo nekih od njih: 

Nedostatak sna
Studija provedena na 70.000 žena pokazala je da nedostatak sna može biti uzrok debljanja u struku te da može biti povezan s viškom kilograma. Studija je pokazala da se to odnosi na žene koje spavaju kraće od 6 sati dnevno, što je nekima priskrbilo višak i do 30 kilograma. 

Radite krive vježbe
Ubijate se od vježbanja, a šlauf se ne smanjuje? Vjerojatno zato što niste aktivirali 'prave' mišiće', kažu stručnjaci. Naime, ako želite smršaviti u tom području, dobro je fokusirati se na trbušne, leđne, zdjelične i kose mišiće. Na taj način sagorjet ćete više kalorija nego mnogim drugim vježbama, te naciljati točno ono što želite stanjiti. 

stomak

Godine dodaju kilograme
S godinama postaje sve teže smršaviti, što se posebno odnosi na žene u razdoblju nakon menopauze. Naime, tada pomalo usporava proizvodnja estrogena i progesterona, pa žene postaju sklonije nakupljanju kilograma, posebno oko struka.


Peciva, krekeri, bijeli kruh, gotova i polugotova jela i salame povećavaju upale u tijelu, pa je teže smršaviti. Zato se okrenite svježem voću i povrću i hrani spravljenoj kod kuće. 

Previše loših masti
Debljanje se može povezati s konzumacijom previše zasićenih masti, kojih također ima u prerađenim proizvodima, ali i u mlijeku, te mesu. Zato se ne preporučuje pretjerivanje s konzumacijom mlijeka i mliječnih proizvoda i mesa. Meso češće zamijenite ribom, koristite maslinovo ulje i orašaste plodove. 

Stres
Dugotrajni stres također povećava sklonost debljanju, i to dvojako. Kad smo u stresu, skloni smo više jesti, često nezdravu hranu. Osim toga, stres povećava razinu kortizola u organizmu, što je povezano s razvojem visceralnih masti, piše portal Steth News.  

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!

Sponsored by Luponmedia