KORISNI SAVJETI

Ovo je 10 zamki vašeg napretka u teretani

Autor: Proteini.si.ba
 

1. Ne trenirate dovoljno naporno

Vi mislite da trenirate dovoljno naporno, a da li mislite da se stvarno trudite na svakoj vježbi? Ako se trudite do granice gdje ne možete izvesti još jedno ponavljanje u svakoj seriji, onda ne trenirate dovoljno naporno.

U cilju da stimulišete rast mišića, morate da forsirate svako ponavljanje do otkaza, gdje mišić jednostavno ne može da izvrši kontrakciju. U tom trenutku vaš mozak prima signal od mišića ističući da treba da stimuliše dodatni mišićni rast da bi bio spremniji sledeći put.

Vaš cilj kroz vježbe bi trebao biti forsiranje ciljane mišićne grupe kroz svaku seriju, sve više i više do tačke potpune iscrpljenosti mišića. To se zove trening do otkaza.

Ovo je dobar otkaz jer stimuliše rast. Između serija bi ste trebali pauzirati samo dovoljno dugo dok ne dođete do daha, koje će dati dovoljno vremena vašem tjelu da otkaže deficit kiseonika koji se nakuplja poslije svake serije.

Nakon sto ste došli do daha, vrijeme je da nastavite. To ostavlja vrlo malo vremena za razgovor sa prijateljima u teretani uključujući i ostale smetnje. To bi trebao da bude vaš cilj, da uđete u teretanu , odradite trening i izađete.

Nemojte mIješati naporan trening za višesatni trening. Nije važna dužina treninga provedenih u teretani, nego kvantitet i kvalitet napornog rada kojeg ste uložili. Držite intenzitet visokim i očekujte mišićni rast.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU: