KORISNI SAVJETI

Ovo je 10 zamki vašeg napretka u teretani

Autor: Proteini.si.ba
 

4. Nemate dovoljno odmora

Previše dobrih stvari vam može donijeti povredu. Trening je odličan, ali se morate odmoriti dovoljno od njega.

Morate se odmoriti barem 72 sata između velikih i najmanje 48 sati između malih mišićnih particija da se u potpunosti oporavite. Mnogi iskusni profesionalci neće trenirati dio tijela više od jednom sedmično.

Kada ulažete maksimalan trud u teretani, odnosno ako trenirate što je moguće više s velikim težinama, to će da ostavi ogoman stres na vašem tjelu. Vjerovatno već znate da vaši mišići rastu kada se odmarate izvan teretane.

Ostalo vrijeme ne smije biti podcijenjeno. Kvalitet spavanja je važan. Istraživanja pokazuju da mi zapravo trebamo puno više sna nego što mislimo. 8-9 sati za naprednog bodybuildera je minimum.

Ako teško dobijate na masi ili vam je metabolizam brz, trebate ograničiti aktivnosti izvan teretane. Trenirajući u teretani i onda sudjelovati u energetski zahtjevnim aktivnostima kao što su košarka, fudbal, itd. nekoliko puta sedmično će zapravo povećati potrebno vrijeme oporavka između treninga, da ne spominjemo povećanje prehrambenih potreba.

Imajte ove stvari na umu kada pokušavate povećati mišićnu masu.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU: