KORISNI SAVJETI

Ovo je 10 zamki vašeg napretka u teretani

Autor: Proteini.si.ba
 

8. Ne takmičite se 

Ne želi svako da postane takmičarski bodybuilder. Takmičarski bodybuilderi su oni koji ulaze na bodybuilding takmičenja širom motivacija u teretanizemlje. Ali postoje i drugi načini takmičenja koji ne uključuju poziranje.

Trebali bi se takmičiti sami sa sobom barem jednom godišnje. Ali kako da se takmičite protiv samog sebe?

Jednostavno, postavite rok od 10-12 sedmica da postignete najbolju moguću formu. Za to vrijeme posvetite se ograničavanju kalorija i povećavanju aerobnim aktivnostima i treningu sa tegovima da sagorite višak masti, baš kao što bi se takmičili protiv drugih na bodybuilding takmičenjima. Uzmite slike sebe prije i poslije.

Najbolje doba godine za to je u proljeće, nakon teške jeseni i zimskog perioda izgradnje mase. To je moje iskustvo zbog kojeg sam postao bolji bodybuilder nakon svakog mog takmičarskog perioda. Zašto? Zato što “rezanje” radi nekoliko stvari za vas.

Prvo, daje svoj probavnom sistemu pauzu od svih dodatnih kalorija tokom godine. To ga čini efektivnijim, tako da kada počnete raditi na ponovnom povećanju kalorija, vaša apsorpcija hranjivih tvari je poboljšana.

Drugo, održavanje dijete u kombinaciji sa napornim treningom rezultatira u oslobađanju hormona rasta, koji pomaže vašem tijelu da opet raste poslije završetka dijete.

Treće, kvalitet mišića se poboljšava. Većina pred takmičarskog treninga se sastoji od više ponavljanja i više serija, što pridonosi kvaliteti mišića, tj. mišićavost, vaskularnost i vidljive separacije.

Ono što je najvažnije, takmičenje daje jasnu sliku koliko je uistinu dobro vaše tijelo, i pomaže vam prepoznati slabe i jake tačke.

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU: